Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 8. januar 2013

Rich bitch - hell yeah!

Jeg er rigtig glad i dag. Den første uge af januar var rodet, pga. nytåret. Men nu kører alting på skinner og (forhåbentlig) efter min plan. Og det, jeg er glad for, er at vi er megamulti rige i den her måned. Vi har er madbudget på 840 kroner pr. uge de resterende 3 uger, og mindre de sidste 4 dage af måneden. Men er det ikke fantastisk?! 840 kroner! Det er næsten 1.000 kroner om ugen! Det er sgu cool. Vi plejer at have noget, der rundt regnet ligget et sted mellem 5-600 kroner pr. uge. Men i januar har vi 640 kroner! Jeg elsker januar 2013! Jeg håber at det ser sådan ud resten af året - for så bliver vi rige! Vi kan opføre os som rige, eller vi kan leve for de 600 kroner, vi plejer, og så opspare resten. Det må vi tale om. Jeg er bare superglad for, at jeg fik ordnet det! René gav mig bare et tal. Fantastisk. Jeg elsker penge. Jeps, kald mig hvad I vil. Men jeg elsker penge. Jeg elsker at have så mange penge, at jeg kan købe lige hvad jeg vil, til andre mennesker, når de mangler noget. Så har jeg pengene og kan lige være rig nok til at betale en måneds mad eller noget. Julegaver, fødselsdagsgaver. You name it. I'm there. For jeg bliver sgu da rig - haha! Awesome.

I øvrigt vil jeg gerne tage mig den frihed - for at give dette indlæg mit trademark - sige at jeg havde kramper i morges og slog mine knæ, og faldet har affekteret flere dele af min krop - lænden og højre hofte. Jeg tror at det går over i løbet det af dagen, men man ved jo aldrig. Og så har jeg i øvrigt stadig hovedpine. Det burde være nok klynkeri for nu, men jeg kan ikke afvise, at der kommer noget senere. Hav en god fødselsdag, når I når dertil!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar