Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 27. januar 2013

"Rikke" no more - udvidet version

Oh hell yeah! Jeg har fået opdateret min hjemmeside. Det har da i hvert fald ikke taget over et år! Jeg har været totalt uden inspiration, what so ever, og jeg har ikke fået skrevet noget som helst - men jeg har heldigvis set en masse cool film, som jeg har skrevet om! Derfor har jeg smidt en masse filmanmeldelser op. Nogen af dem er lidt dårligt produceret i forhold til, at der er anmeldt flere film i én anmeldelse (f.eks. i en serie som "Ghostrider I + II"). Men en del gode ting. Jeg er ked af, at jeg ikke kunne byde på mere denne gang - men jeg dukker selvfølgelig snart op igen :)


Jeg har fjernet linket til min "sundhedsside" fra denne blog, fordi de ikke hører sammen.  

Jeg har skrevet endnu et indlæg på fristedet, hvis nogen er interesseret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar