Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 23. januar 2013

Træthed overmander mig

Hm. En lur har gjort min dag bedre. mindre hovedpine. Mindre arrigskab over internettet, men mere arrigskab over at jeg har givet så meget for et par plasticbriller, som jeg købte fordi jeg synes de var lige min stil. Psh. Nå, men en bedre dag. Det hjalp at blive hidsig og smække internettet en flad. Og i øvrigt ved jeg godt, at det hedder "hand made in France" og ikke "handmade ind France" - tanketorsk.

Jeg vil gerne påpege, at jeg faktisk trænger til noget mad. Jeg er ved at være lidt brødflov. Menøh... Der er et stykke tid til aftensmaden. Jeg må vente. Jeg spiste også masser af mad i går. Det må kunne dække over den sult, jeg har nu. Man skal jo ikke bare fylde uhæmmet og uden kritik ind i munden :)

Yeah. Jeg er lykkelig for, at jeg brugte min ensomme morgen på at vaske op! Det er simpelthen så rart. Pyh... jeg er træt... Måske jeg skulle foretage mig noget andet end at blogge. Jeg burde nok lave mad nu. Bare noget - for ellers falder jeg sgu da i søvn... :S


Ingen kommentarer:

Send en kommentar