Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 15. januar 2013

Haha...

Jeg er goddamn sulten! Jeg må spise noget. Jeg har besluttet mig for, at jeg vil spise et naanbrød med grøn pesto og mozzarellaost på. Jeg har aldrig smagt det før, så jeg håber, at det smager godt!

I dag har jeg fotograferet mig selv. Jeg syntes at jeg manglede et forfærdeligt billede i min samling. Haha. Jeg ser sgu forfærdelig ud på næsten alle billeder. Det her er et af "jeg har været narkoluder i 40 år" billederne. Haha. Tjek det lige engang:
Haha. Ej, jeg kan sgu ikke lade være med at grine! Det her slags billeder er grunden til, at det er sjovt at tage billeder af sig selv!

Men! Jeg har fundet på en ny frisure til mig selv. Det er irriterende, at pandehåret altid hænger ned foran øjnene, og ikke kan nå om bag ørerne. Derfor måtte jeg jo skride til handling! Min frisure ser således ud:
Det er sådan set bare pandehåret, som er sat på skrå, og der er en hestehale bagved. Pandehåret er rimelig kort, men jeg satser på at have samme frisure, som jeg havde i 2008:
Dette billede er så det eneste af disse tre, som ikke er taget i dag, men 1. november 2008. Det var i øvrigt en dejlig dag. Men den frisure vil jeg have igen! Burde i øvrigt gå mere med de briller...

Og nu går jeg en tur!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar