Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 3. januar 2013

Panik!

PANIK!

Jeg har drømt - tror jeg - at jeg ringede til min mor, og fik at vide at vi ikke skal ind til min farmor på mandag alligevel, fordi hun er død. Jeg vågnede fuldstændig badet i sved og skyndte mig at ringe til hende - og hun tager ikke telefonen! Hun plejer tidligst at gå 09:20, og jeg ringede 09:05! Jeg er i panik nu!!!  Betyder det, at hun er faldet og ikke kan komme op? Er hun rent faktisk død, uden nogen har opdaget det? Betyder det, at Bingo er startet lidt tidligere i dag, eller at hun alligevel er taget i Rødovre Centrum? Hvorfor tager hun ikke telefonen?! Åh! Jeg er helt grædefærdig. Jeg kan ikke huske, hvilken tid på dagen min mor sagde det dér, så teknisk set kan det være før jeg gik i seng. Mand! Bare jeg ikke var så dårlig til at adskille virkelighed fra drømme!!! Jeg spørger René, når han vågner. Det er torsdag, så min farmor er væk hele dagen, hun er først hjemme ved 18-tiden, og jeg kan sgu ikke gå med den her følelse helt til klokken seks i aften!

Jeg skulle nok have inviteret hende herned alligevel... Tænk hvis jeg aldrig ser hende igen! MIN FARMOR! For fanden, hvor jeg har det skidt lige nu. Og jeg fortjener det endda. Jeg skulle være taget derind i går. Jeg hader at skuffe min farmor, altså, hun er sgu så sød og venlig. Altid.

Måske min mor har fri i dag? Jeg kan jo ringe og spørge hende, om hun har sagt det dér til mig.

I øvrigt er jeg ikke syg længere, så det er fint nok at tage derind mandag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar