Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 31. januar 2013

"Hvorfor bliver du sur? Det var ikke for at fornærme dig"

Jeg VED godt, at hun ikke er så... Ja.. Jeg ved ikke, hvad der er korrekt at kalde hende. Hjerneskadet. Hun tog en masse hovedpinepiller for at begå selvmord, fejlede, fik en hjerneskade og en ny lever. Det er dejligt at hun er glad for René, for René er jo også glad for hende. Jeg kan da også godt forstå, at hun ikke ænser mig overhovedet men lyser fuldstændig op, når hun ser René, for de har jo været lidt smålune på hinanden uden det blev til noget. René er en af hendes eneste venner. Hun inviterer ham med til alt. Og det er fint nok, det generer mig ikke. Men det generer mig, at hun ringer og ikke præsenterer sig. Telefonen ringer, jeg siger "Det' Rikke" og så bliver der bare sagt "Er René der?" Jeg mener... Åh... Kan hun så i det mindste ikke ringe på hans mobiltelefon? Hvorfor ringer hun på fastnettelefonen, hvis hun ikke engang gider at sige sit navn til mig? Normalt kan jeg genkende hendes stemme, men her til aften lød hun simpelthen så glad og lykkelig, så jeg kunne ikke høre, hvem hun var. Jeg er lidt træt af det. Men OK - René må jo så også leve med at Hamid opfører sig som en.. Ja, og ringer på min fastnettelefon klokken kvart over tolv om natten fordi "Du har sagt at I først går i seng ved 1-tiden" - ... Hvad?! Man ringer sgu da ikke på en telefon, der ikke kan sættes på lydløs, klokken sent? Hvad nu, hvis jeg var gået i seng og skulle tidligt op? Og så er han så venlig at han kun lader den ringe 5 gange, så der er no chance in hell for at man kan nå at tage telefonen - ikke engang, hvis den ligger ved siden af en. Eller når han siger at han kommer og besøger os i 3 dage, og René går amok i rengøring og klargøring til min eks skal komme og sove her, og så tager han hjem igen 3 timer efter, han er kommet... René er så pissesur, stadigvæk, det er jeg også, men han er så... Hmm... Lad mig sige det pænt: Hans hjerne gik i stå, da han var 10 år eller deromkring. Hans skizofreni har stoppet udviklingen af hans hjerne. Men den er INGEN undskyldning for alle de ting, han siger og gør, som faktisk bare er mærkelige. Og klamme. Som f.eks. at skrive til mig om hans solo-sex eskapader, og bagefter skrive "Hvorfor bliver du sur? Det var ikke for at fornærme dig".

En gut inde på Youtube har skrevet som kommentar til "No Reflection" af Marilyn Manson, at han (MM) havde set The Joker (Batman). Jeg sad og tænkte "Er du komplet stupid?" Hvad er det for en mærkelig kommentar? Det er seriøst en sær kommentar. Marilyn Manson har set sådan dér ud siden han var først i 20'erne, og nu er han først i 40'erne? Og så sammenligner han Marilyn Manson med Heath Ledger? Er det fordi læbestiften, Marilyn Manson har på, sidder anderledes end den plejer? Det er altså en mærkelig kommentar alligevel. Hm.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar