Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 14. januar 2013

Rikkes fristed

Jeg vil gerne lige sige, fordi jeg tænker som jeg gør, at de ting, der er skrevet i de forskellige indlæg, ikke nødvendigvis er i kronologisk rækkefølge, men bare skrevet ned efterhånden som jeg kommer i tanke om dem. Der er masser og masser af stavefejl, men eftersom jeg altid først ser dem EFTER indlæget er postet, gider jeg ikke at ændre dem.

Jeg har været i bad, og det er ret fantastisk i min verden, fordi der er begyndt at gå kortere tid mellem mine bade - og det er simpelthen så lækkert. Jeg hader stanken af menneske. Jeg bliver nødt til at dufte af noget - kender I ikke det? Stanken af hud, af sved... Det er fandeme så klamt. Jeg stiler mod at gå i bad hver dag. Hvis jeg kan slippe afsted med det, vil jeg gerne i bad både morgen og aften. Vi betaler jo vandet over huslejen, så jeg skal ikke betale direkte for mit vandforbrug. Men hvis René ikke accepterer 2 bade er det vel okay. Så bliver det aftenbade. Så er min seng ren, når jeg skal sove.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar