Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 31. januar 2013

Lidt for meget af de søde sager

René var til lægen i dag. Jeg kunne desværre ikke komme med, men det betød til gengæld at han kunne blive kørt hjem - sikke en rar overraskelse. Men hans knude i maven var umiddelbart ikke til at diagnosticere, så han skal scannes. Det skal vi have bestilt tid til, og det gør jeg i morgen. Der ligger en klinik lige her i nærheden, faktisk på vej ned til Køge by, så det kan jo stort set ikke være bedre! I morgen skal jeg selv ringe til lægen ang. et problem jeg selv har, så jeg er alligevel oppe. Så er det nemt nok.

René og jeg har holdt slikaften i dag, mens vi så "Anders Matthesen vender tilbage", og vi har købt en masse æbler, som jeg bare glæder mig til at dykke ned i! Jeg har nemlig spist alt for meget slik. Jeg har spist 8 flødeboller og en pakke studenterstriber, og det skulle jeg BESTEMT ikke have gjort. For det første er det ekstremt meget slik, og for det andet er det ekstra tyngende, når man er holdt op med at spise slik. Men når min mavepine er faldet, skærer jeg nogle æbler og hygger mig med dem. René vil sikkert også gerne have et par stykker.

Jeg er blevet ret hooked på BYSISSEAs blog. Den er virkelig cool. Hende, som skriver den, lyder virkelig awesome. Jeg er selvfølgelig ked af, at hun har det dårligt. Men siden er fantastisk. Jeg er glad for, at jeg fandt den :) BYSISSEA

Jeg har ikke nogen problemer ellers. Jeg er sådan ved rimelig godt helbred, og jeg tager mig selvfølgelig af folk, som ikke har. Min mor, som har problemer med sine fødder, min farmor har problemer med sin afføring, det har Hamid også, og René er bekymret for om han har en kræftsvulst i maven. Slam, værsgo, tak for kaffe.

Og i dag er der ikke sket en skid. Jeg har fundet Weight Watchers program, så fra i morgen er jeg på WW. Eller nok måske snarere på mandag. Det er nok bedre fra mandag-mandag end fra torsdag-torsdag.

Pyh... jeg har bare brækfornemmelser... Seriøst... Jeg har det virkelig dårligt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar