Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 14. januar 2013

Himmel eller helvede og massiv træthed

When you get to Heaven - you will wish you're in hell
- Marilyn Manson

Tænk engang. Jeg har faktisk siddet her og sovet. Ja. Både mens René fortalte mig noget, mens jeg vaskede op og mens jeg skrev bloggen før denne. Jeg er så megatræt, men det er bedre at vente lidt med at gå i seng, så jeg ikke vågner midt om natten og ikke kan sove igen. Uha uha. Det vil ikke være så godt.

Jeg er så træt... haha. Det er nærmest helt grotesk...! Jeg tror aldrig, at jeg har været så træt før.  Jeg stod endda ikke specielt tidligt op.

Og til jer, der undrer jer over det: JA, det sner i Køge - lige deromkring hvor jeg bor :) Burde gå ud i det, men jeg orker bare ikke andet end at gå i seng :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar