Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 22. januar 2013

Enden på "Jeg er, hvad jeg er"

Okay, Okay. Ingen grund til panik. Jeg ville "status-måle" mig i dag, her klokken 15:00, selvom jeg havde spist to madder og drukket meget sodastream (vandet kom tilbage). Og jeg havde taget 12 centimeter på!!! Jeg mener; så meget havde jeg sgu heller ikke indtaget! Så jeg valgte at tage en måling mere. Og den viste, at jeg "kun" havde smidt ½ centimeter på. Så jeg kunne falde lidt ned igen. Hehe. Lidt af et chok. Men jeg har ikke levet usundt i denne måned, andet end at jeg ikke har spist, så jeg troede ikke "rigtig" på, at jeg havde taget 12 centimeter på. Men man kan sgu aldrig vide. Men næste måling er jo først den første søndag i måneden.

Jeg fabler altid om min skizofreni, jeg har endda en blog kun om det. Jeg har ikke noget herhjemme, der kan krydsrefereres, så jeg kan se en sammenhæng mellem noget som helst. Jeg sad derfor og spekulerede på, om det ikke er på tide at slette skizofrenibloggen og i stedet bare indsætte en blog om helbredet generelt? Ikke om mig vægttab og alt det dér, for jeg har ingen sygdom, hvor den slags er vigtigt. Den nye blog vil være som en journal, som der kun bliver skrevet i, når der er ændringer af den ene eller anden art. Dvs. både om epilepsi, skizofreni og medicin. Jeg gider ikke at koncentrere mig om én ting. Jeg kan lige så godt tage det hele med, for de påvirker jo hinanden rigtig meget. Det er jo selvfølgelig primært for mig selv, for hvis jeg skal gøre det i en fil, glemmer jeg det, men hvis jeg skal skrive en blog, er det nemmere at huske. Jeg har jo bloggen liggende åben som faneblad. Så kan jeg lige tjekke fanerne igennem, og se at den er der, og så skrive, hvis der har været ændringer i situationen. Jeg går stærkt ud fra, at det vil være nemmere for mig at regne ud, hvordan tingene hænger sammen. I er selvfølgelig også velkommen. Det vil I altid være :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar