Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 18. januar 2013

Kærlighed på alle planer - men især til René

Love eternal - Lust infernal
Bleeding - Burning
Needing - Yearning

Jeps. Jeg er stadig på Type O Negative vognen, som jeg har været hele dagen. Jeg elsker det band. Jeg snakker ikke om den så tit, fordi jeg ikke har et tydeligt billede af den, men jeg har en tatovering i nakken, skrevet med min egen skrift, hvor der bare står: ' Love eternal - lust infernal '  - det er noget, jeg har fået skrevet, fordi det er noget, som betyder en del for mig. "Love eternal" er faktisk (for mig) en kærlighedserklæring til manden, jeg elsker, og "Lust infernal" betyder (for mig) at der altid vil være noget imellem os. Ikke nødvendigvis seksuelt, men f.eks. livet - eller hinanden. Så noget i retning af "Jeg vil elske dig for evigt, og vores gnist vil altid bestå". Det er ikke det, der er ment med det, der står skrevet i selve teksten. Men det er sådan, jeg har valgt at det skal være - og for mig handler den om René. Jeg fik den lavet som en hyldest til René, inspireret af min hengivenhed til Peter, som også har skabt Type O Negatives logo, som jeg selvfølgelig har på min arm.

Men de ord, "love eternal, lust infernal" er fra sangen "Blod & Fire". Det har altid været en af de bedste, en af dem, man virkelig straks husker.  Jeg elsker historien bag det hele, selvom det var så utrolig smertefuldt og nedværdigende. Det var sindssygt og psykotisk. Men det var også smukt, og det var romantisk, det var det hele. Også selvom jeg måtte vente i 6½ år. Mon jeg nogensinde var kommet videre? Jeg ved det ikke. Jeg saver ham sådan, selvom han sidder lige bag mig. Men jeg er i gang med at skrive, og jeg er slemt forelsket i min historie, så jeg kan ikke bare gå. Men jeg kan godt lige gå hen til ham et øjeblik. Min dejlige mand.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar