Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 25. januar 2013

Det umulige valg

Jeg havde planlagt at gå i seng for en time siden, men René havde glemt at tage sin dumme sovepille. Typisk.

Nå, men jeg har snakket lidt med René. For lige nu står jeg overfor et valg, der måske/måske ikke skal tages - og tages af MIG. Jeg tager 600mg Seroquel mod skizofreni og 300mg Zonegran mod epilepsi. Hvis min "spisepsykose" ikke går over, skal jeg vælge. Skal jeg sige i Seroquel og have fjernet Zonegran, eller skal det blive, som det er nu? Med andre ord: Vil jeg være on/off psykotisk, eller vil jeg være i konstant fare for at få kramper og krampeanfald? Jeg ved det ikke. Hvis jeg KUN skulle tage hensyn til mig selv, ville jeg vælge det første, men det er jo også stressende for René, at jeg er psykotisk.

Jeg er meget i tvivl om det her, og jeg er lidt "edgy" omkring det. Jeg vil ikke. Men jeg er nødt til det. Jeg må snakke mere om det i morgen.

Jeg har været i bad her til aften, og jeg har lagt rent sengetøj på. Det bliver skøøønt. Jeg elsker at være helt ren og dykke ned i et helt rent sæt sengetøj!

Og hermed; godnat - 2 timer forsinket. Irriterende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar