Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 27. januar 2013

Borebiller i mit køkken?

Jeg har fået skrevet 2 digte. Yeah. Så skal jeg bare have skrevet en masse flere, samt en masse flere noveller :) Det er sgu fedt nok!

René har fået en mærkelig knude på maven, så jeg ringer til lægen i morgen og får en tid. Jeg vil gerne vide, hvad det er. Det kan være noget ligegyldigt - men det kan også være noget alvorligt.

Så har jeg for 2. gang siden i sommers fundet en slags bille i vores køkken, og jeg har tjekket skadedyrshjemmesider, og jeg har fundet ud af, at det måske er en borebille. Hvor er det bare nederen, altså. Det sted, vi flyttede fra, var der intet galt. Der var aldrig nogen dyr, der ikke skulle være der. Svamp på væggen, nuvel, men ingen uindbudte insekter, andet end når hvepsene fløj forkert, men de fløj selv ud. Så flytter vi her hen, og så er der både sølvfisk, melmider og nu borebiller... Hold kæft mand... Lortelejlighed.

Men ellers går det fint. Jeg glæder mig til at udfylde min "logbog", jeg overvejer at gøre det 2 gange i døgnet. Det kan f.eks. være klokken 16 og når jeg står op - eller hvornår tiderne passer ind. Jeg tror, at jeg vil opdatere nu!

Aftensmaden er som sædvanligt ikke besluttet endnu, idet vi slet ikke har talt om det, men mon ikke vi finder på noget? :) Jeg kunne vildt godt tænke mig en risret med kalkun/skinkeschnitzler, frisk chili, selleri og gulerødder - og så karry og ris. Mums.Vi mangler bare... Alt udover ris, og vi har 14 kroner tilbage. Hehe. Meeen... Så finder vi nok på noget andet ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar