Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 27. oktober 2012

100 kroner - Nemlig!

 "Ja, det er Rikke?"
"Det er fra Nemlig"
"Ja, hej?"
"Jeg kan se, at det er lang tid siden, du har bestilt hos os. Er der noget, du er utilfreds med?"
"Nej, jeg er utrolig glad for at handle hos jer. Jeg har bare haft muligheder for kørsel, men jeg har tænkt mig at bestille hos jer igen."
"Så vil vi gerne forære dig et gavekort på 100 kroner."
"Det var da dejligt."
"Ja. Du skal bare bruge det inden næste søndag."
"Okay."
"Hav en god weekend."
"Tak, og i lige måde."

- Det var da en utrolig sød, ung mand (jeg er gammel), der ringede. Han var vældig flink! Og jo, jeg vil da gerne bestille derfra igen. Jeg vil faktisk se på indkøbene her i dag eller i morgen formiddag, så jeg har en idé om, hvor mange penge, der skal bruges - jeg har nemlig fået et "måske" til at købe den eftertragtede gave. Jeg kan bestille den d. 31. oktober og håber at den når frem til den 1. november! 

Jeg vil se på budgettet med det samme. 

Ses

Ingen kommentarer:

Send en kommentar