Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 2. oktober 2012

Raseri!!!


FEDT NOK!!! Ej, altså, neurologisk ambulatorium på Roskilde sygehus er simpelthen så DÅRLIGE! Hvad sker der for at de har en turnusordning, så hver neurolog skal være 3 måneder her og 3 måneder der. Og hende, jeg var hos i fredags, var sidste dag på Roskilde - i fredags! Hvorfor sagde hun det ikke? Det er fandeme dårlig stil. Så næste gang, jeg tropper op derude, har jeg så fået en ny neurolog, og efter det, kommer der en tredje. FUCK DEM!

Ja, sgu, jeg er pissed off, og jeg synes virkelig at det er dårlig stil, hvad fanden sker der for dem - hvad med os patienter, som ikke har det godt med forandringer i hverdagen? En ny neurolog hver tredje måned? Hvorfor fa'en sagde hun det ikke? Hun nævnte det ikke med et eneste ord. Ej, altså, så er hun fandeme en kælling. I skal ikke bilde mig ind, at hun ikke vidste det, når det er en turnusordning, de har. Fredag efter fyraften: "Hey, Line, du skal i øvrigt på Glostrup på mandag" - Nul, du. Sådan foregår det ikke, det tror jeg ikke på. Og derfor er hun hermed (allerede) udnævnt som oktobers største bitch. 

Tak fordi du gad at læse mit raseri.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar