Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 30. oktober 2012

Kællingen er sur!

Jeg tror faktisk, at kællingen er sur på mig. Han har skrevet det her til mig:

"jeg havde lidt maredit igår til idag. det handlede om at om i kunne tilgive mig. men fedt nok at i godt kan."

- for mig lyder det lidt som om, at han ikke er specielt begejstret over at vi har "tilgivet" ham at han tog tidligt hjem. Måske fordi jeg har læst resten af e-mailen. Jeg har skrevet 2 e-mails til ham, begge to med en god, munter tone, uden at nævne at han tog hjem samme dag, han ankom. Jeg har modtaget én e-mail, hvor der blandet andet stod det ovennævnte i, og så et par linjer mere om at han har sovet meget. Han plejer at bombardere mig med e-mails. Jeg ved ikke, hvad der sker. Er det fordi han har dårlig samvittighed? Så burde han da netop tage imod min ... Jeg ved ikke hvad jeg vil sige. "Udstrakte hånd" eller sådan noget. Jeg forstår ikke hvad der foregår. Så nu er jeg kommet frem til, at han er sur. Og det er jeg faktisk lidt irriteret over. Hvis nogen her har belæg for at være sur, er det mig (og ISÆR René), og ikke ham. Hvad sker der i hans hoved? Hvad foregår der? Hvorfor fortæller han mig ikke bare, om han er sur og hvorfor? Det andet her, det er sgu da for dumt og spild af - i hvert fald min - tid. 

Jeg fryser simpelthen så meget. Jeg forstår ikke, hvorfor her er så koldt? Ja, altså, det er koldt udenfor, men vi har tændt for varmen på en rimelig høj ... ting. Den står på 3. Men jeg kan se på termometeret at her er 20,3 grader. Det er sgu da også alt, alt for koldt til en indendørs temperatur. Skal den ikke ligge mellem 21-22 grader? Hvorfor er så koldt, når der er skruet så højt op i alle rum? Det er da mærkeligt. Mine fingre er som is, og mine tæer er også iskolde. Gåsehud på armene og hele molevitten. Jeg er ikke ved at blive syg, for det har været sådan her lige siden det blev koldt udenfor. Det er angiveligt omkring 2 grader udenfor i mit område. Måske er det ikke en ideel idé med den hårde vinter. Haha. Jo, for fa'en. Jeg skal bare have købt noget ordentligt, varmt tøj - og vanter! Haha

(og mænd kan godt være kællinger)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar