Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 28. oktober 2012

Når natten falder på i Netto

Klokken er 02:22, dermed søndag. Jeg har netop færdiggjort en vask af dyne, pude og sengetøj til Hamid, så det er ganske frisk, når han skal sove her i morgen. Hvis han stadig har lyst. Han vil jo gerne blive her til onsdag. Det bliver nok hyggeligt. Det er i hvert fald rent, og René har samlet en computer til Hamid, mens han er her, hvis han stadig har lyst til at være her.

Men jeg er ret udmattet. Jeg burde gå i seng nu, for jeg skal ned og købe frugt og Pepsi Max i morgen, så det er her, når Hamid og Sara kommer, og jeg har INGEN idé om, hvornår det er, andet end at det er "efter frokost". Så jeg skal tidligt ud af fjerene i morgen. Hehe.

Nu sidder jeg og hører musik, slapper lidt af.

Sov godt, alle jer, som ikke er gået i seng endnu.



(titel; citat fra: "Du' fandme pæn du er", af Linda P.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar