Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 31. oktober 2012

Flot og lækker

Jeg er på vej i seng. Jeg vil sige, at Hamid tilsyneladende ikke er sur, at jeg stadig har ondt i spiserøret, og at Renés sår ser ud til at være i bedring. Derudover vil jeg gerne sige, at jeg har fået lavet 2 julekort mere. Dermed har jeg produceret 6 julekort.

Der bliver så meget indkøb i morgen, at det halve kunne være nok - for vi skal jo købe alt ind til bryllupsdagen. Vi er blevet enige om, at vi ikke åbner, hvis det ringer på døren, andet end hvis det er posten med vores nye telefoner. Det skal være os to, bare os to. Måske kommer der lige et break eller to - jeg ved ikke, om vi kan klare at være sammen en HEL dag. Men vi skal se nogle film, og jeg vil især gerne se "Mørke" med Nikolaj Lie Kaas, og måske også "Sprængfarlig bombe". Hvad har vi ellers af cool film... Hmm... Jeg er i tænkeboks!

Jeg vil gå i seng nu, jeg skal jo være i Kvickly klokken 10 i morgen formiddag. Indkøbslisten er lavet, og alt er klart. 

Sov godt, alle jer flotte og lækre mennesker

2 kommentarer:

  1. "Mørke" er rigtig, rigtig god :)

    SvarSlet
  2. Ja, det er den nemlig. Jeg købte den til René for 2 år siden, og jeg er meget begejstret for den :)

    SvarSlet