Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 4. oktober 2012

Dr. Frank-N-Further


Godmorgen alle jer derude!
(Ja, jeg er lige stået op)

Jeg nyder den halve time, jeg har været vågen, lytter til musik og har det rart. Det er optimalt! 

Jeg ææælsker "Sweet Transvestite" som jeg jo satte ind i en blog i går aftes. Jeg glemte at skrive, at det kun er en sang fra filmen, og at det ikke er hele filmen, der ligger der. Men det er utroligt så sexet Tim Curry kan se ud med lidt læbestift og dramatisk øjenmakeup. Hehe. Don't we all just love Dr. Frank-N-Further? "The Rocky Horror Picture Show"... Jeg har set den 3 gange.

Nå! Jeg sidder her og er møgsenstræt, og jeg skal holde hele dagen. Suk! Haha. Måske er der tid til en lille morfar? En rund, skaldet, lille morfar med en cardigan og slippers på fødderne. Rynker, dog smårøde kinder og nogle venlige øjne. Sådan en rar morfar har jeg vel altid tid til. Haha.

God... Ja, god formiddag

- ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar