Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 17. oktober 2012

Baby, don't you see? I don't freaking care!

I got a smokin' hand, nobody knows my plan

René er efter mig igen. Jeg gør ikke tingene som han gerne ser det. Det er med ting, der er fuldt ud forståelige. Som f.eks. det dér med at smide skraldet ud, når jeg alligevel står ved siden af skraldespanden. Jeg lægger det på køkkenbordet. Det er ikke noget, jeg gør med vilje. Det er noget, jeg gør uden at tænke over det - overhovedet. Jeg skænker det ikke en tanke. Jeg tænker vitterligt ikke over det. Jeg lægger det bare fra mig. Og det er jo ikke fordi jeg ikke gerne vil putte det ned i skraldespanden. Jeg tænker ikke over det, jeg vil ikke sige, at jeg er ligeglad, men jeg går ikke helt lige så meget op i, om der ligger en afklippet top fra en pose rundstykker på bordet, som René gør, selvom han da har ret i, at jeg ligeså godt kan smide den ud, når jeg står ved siden af skraldespanden. Jeg kan bare ikke huske det. Ganske enkelt. Min hukommelse er ikke kraftig nok til, at jeg kan huske komplet ligegyldige ting.

Og nu sidder han og bitcher over, at jeg ikke kunne gætte, hvad han skulle opdatere inde hos Blizzard, når nu jeg ved, at der er kommet en World of Warcraft expansion. Jeg er sgu da ligeglad, altså. Jeg kan ikke se, hvorfor han skal bitche over det. Nu er jeg blevet i dårligt humør. Øv. Og så fryser jeg i øvrigt stadigvæk. Hvor mon mine ragsokker er henne?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar