Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 21. oktober 2012

Hahahaha!

For fanden! "Alle for én" er en GENIAL film, som Mick Øgendahl har skrevet manuskriptet til. Han kan fandeme noget, ham Mick! Han er simpelthen så skæg, altså, hans stand-up er genialt, og man kan ikke løbe fra, at en film som denne er... Jamen... YEAH! Og så har de fået Rutger Hauer til være med. Det er en klassiker, jeg er superglad for, at vi fik købt den - og så for en 50'er! Den er jo så heller ikke helt ny, men pyt med det. Den er stadig absolut fed. Åh, altså, hvor jeg morede mig. Den er så freaking sjov, at jeg stort set grinede mig igennem hele filmen. Haha!

Og nu lytter jeg til Lady Gaga. "You and I" - My GOD den kvinde kan synge! Jeg elsker hendes stemme, og især på en sang som denne. Det er en af yndlingssangene, der bare bliver der. En af dem, man aldrig bliver træt af. Åh... Jeg kan slet ikke beskrive, hvor meget jeg elsker denne sang. Den er så freaking WOW at man bliver kastet tilbage i stolen og føler sig lille bitte i forhold til sangen og den store stemme. Man bliver vitterligt bare... jamen... YEAH!

Og hvor er humøret dog højt lige nu! Jeg er totalt glad, det har været en god dag, selvom jeg har sovet meget af den... Hmhm. Men de vågne timer har været skønne! Og Hamid'sen har ringet til mig og sagt at han og Sara (hans lillesøster) kommer her på søndag. Det bliver jo meget hyggeligt. Hvis det bliver til noget; Hamid er kendt for at aflyse i sidste sekund. Men OK - nu er Sara med, og så plejer han at kunne overholde aftaler. Det kunne ellers være hyggeligt at se ham igen. Det er ved at være MEGET lang tid siden. Flere år. Det må have været i 2008. Så er det da også på tide at hilse på hinanden igen. Og hans søster er rigtig flink, så det bliver rart at se hende igen, også.

Jeg har ondt i maven, men jeg tror måske at det er menstruationssmerter. Jeg er ikke helt sikker. Det kan også være noget tarm-halløj. Jeg ved det ikke. Det er nok snart væk igen, så det gider jeg ikke at bekymre mig om. Efter jeg har set "Alle for én" har jeg sat min afspilningsliste med Nahiba på, og der er lige den dér Lady Gaga sang på, men ellers er der 4-5 sange med Nahiba, og jeg kan skidegodt lide hendes musik. I hvert fald på den dér plade, som jeg ikke kan huske hvad hedder... Pinligt nok. Men jeg kan jo ikke huske alt! Selvom jeg gerne ville. Hæhæ.

Nå. Jeg ville egentlig bare sladre om "Alle for én", som er havnet i min samling. 
HAHA!
Sur røv for jer, der ikke har den 
(eller ikke kan lide den. Totalt dårlig stil - hehe)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar