Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 29. oktober 2012

Nøgen og fræk

Dagens top 3 statements
3. Man kan fandeme tørre røv i mit radiostyrede vækkeur, der ikke selv skifter til vintertid
2. Det er pissecool med bløde hænder - så brug håndcreme
1. Husk at returnere dine returvarer til tiden

Dagens top 3 planer over dagen
3. På posthuset og hente pakken, jeg ville hente i går
2. I Kvickly og bestille kød til på torsdag
3. På apoteket og købe Ipren - for fa'en jeg har hovedpine!

Dagens top 3 over musiknumre
3. Nik & Ras feat. Medina "Hvad der sker her"
2. Paw & Lina "Stolt af mig selv"
1. Linda P. "Du' fandme pæn du er"

(så temmelig meget den samme som i sidste uge)

Når alt dette er meddelt jer, vil jeg sige dette:
Hav en god formiddag! Jeg skal have fjernet makeup, nok i bad, og nok få lagt noget nyt makeup. Jeg burde have sådan en makeup-gun som ... Var det Homer? ... havde - den kunne pege på en kællings ansigt og indstilles til f.eks. "luder" - haha. 

"Jeg vil egentlig bare gerne danse nøgen og fræk"
- Ras (Rasmus Bjerg)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar