Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 21. oktober 2012

16? 24? Jeg har ret

Mine øjne svier af træthed. Det gør ligefrem ondt. Men jeg er ikke træt. Og jeg har sovet i noget nær 9 timer. Mine øjne er begyndt at løbe i vand. De ønsker at være lukkede, men jeg er som sagt ikke træt. Jeg har ikke lyst til at gå i seng. Eller sidde med lukkede øjne. 

Er et "pilledøgn" 16 eller 24 timer? René siger, at det er 16 timer, fordi de 8 timer, man  sover, ikke skal tælles med. Jeg har sagt, at det er 24 timer, og at der ikke skal gå 4 timer imellem man tager en dosis hovedpinepiller, men 6 timer. Det tror han ikke på. Jeg ved at jeg har ret. Jeg VED det. Så jeg er ligeglad med at han vil fylde piller på mig efter 4 timer, når jeg ved at der skal gå 6 timer. Der kommer til at gå 6 timer. Uanset hvad han siger. Hehe.

Jeg er begyndt at gabe nu, også. Stadig er jeg ikke træt, men mine øjne gør sindssygt ondt. Det er sgu da for åndssvagt. Øjnene? Come on. Jeg må sove. Der er vist ikke rigtig andre muligheder. Jamen, det var da godt, at jeg nåede at være oppe i en time og 40 minutter. Yeah.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar