Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 6. oktober 2012

Anger management - Gone With The Wind

Jeg har lige skrevet til min far. Faktisk har jeg svaret på en  e-mail, han har sendt til mig. Han spurgte, hvordan det går. Jeg sad og tænkte lidt. Jeg har det ikke dårligt længere, efter jeg tilstod overfor René, at jeg havde det virkelig skidt. Så faktisk... har jeg det bedre end jeg har haft i meget, meget lang tid. Jeg er glad, hvis ikke lykkelig, mit forhold fungerer bare perfekt, jeg har fået klippet mit hår i en frisure, jeg kan lide, jeg har fået tændt for varmen, så jeg ikke fryser konstant, det regner i store mængder, jeg har så meget virkelig cool musik, som jeg kan lytte til dagen lang... Alting kører på skinner, alting fungerer bare perfekt! Jeg har ikke haft det så godt i flere.. År, faktisk. Jeg kan slet ikke beskrive, cool det er at være mig. I tirsdags havde jeg nedtur, men nu er det lørdag, og alt er perfekt. Jeg elsker at være mig, og René får mig til at elske mig selv endnu mere, fordi han elsker mig så højt og synes at jeg er lækker. Jeg vidste slet ikke, at jeg stadig havde det i mig, men jeg håber at denne følelse varer ved, længere end blot 4 dage. Haha. Det er bare så freaking cool, selvom det kun er 4 dage. 4 dage i Paradis. Jeg elsker det her. Jeg elsker den her situation, den her "ting", jeg er i, og jeg vil være her for evigt. Jeg håber, at jeg kan være lige så godt kørende som jeg var for 7-8 år siden. I 2004 og 2005. Det var bare MINE år. Wauw... Jeg elskede de år, jeg mindes dem med glæde, og jeg vil nå dertil igen! Det skal nok lykkes - bare vent og se! HAHA! Sut røv, dårlige tider!!!

Jeg lytter til en perfekt sammensat playliste, musikken er bare... jamen, det er alle de fede sange. "I don't wanna rock, DJ - but you're makin' me feel so nice! When's it gonna stop, DJ - cause you're keeping me up all night" - yeah! Jeg elsker musik. Jeg ææælsker det! Jeg kan slet ikke beskrive min kærlighed til musik. Den er så intens. Jeg kan ikke leve uden musik, jeg kan ikke trække vejret, jeg bliver rastløs, irritabel, jeg bliver ked af det... Jeg MÅ have musik, eller en meget, meget god erstatning. F.eks. en skidegod film som "Anger Management", som jeg skal se i aften. Jeg glæder mig! Jeg har set den før, den er simpelthen så skideskæg (jeg elsker det ord - det lyder lidt som røvhår, hvis man lægger vægt  på "skide").

Men jeg skal lige have vasket op, så jeg er borte med blæsten

-"Frankly, my dear, I don't give a damn"

Yeah.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar