Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 26. oktober 2012

Godt humør

Godmorgen!
Frisk og udhvilet, supermange smerter men i godt humør!

René skal have "lavet" en computer i dag. Vi har to gamle kabinetter stående, der er bundkort og strømforsyning, grafikkort og alt, hvad der nu skal være. Men man kan ikke spille på den, og René har lige købt nyt grafikkort. Derfor vil han sætte det gamle over i den gamle maskine, for så kan den trække spillene. Det er cool, for det er Hamid, der skal bruge den. Det er tvivlsomt hvorvidt han bliver her eller ej - men så er det i hvert fald klart til ham. 

Jeg skal have sms'et (åh! - nederen) til Jonna med nogle spørgsmål, jeg tænker at vi kan snakke om i morgen, selvom jeg er lidt sent ude... Godt så. Så er det ordnet. Jeg er tilfreds.

Mine svigerforældre er efterhånden ved at køre hjemmefra, så de kan komme her til en kop kaffe. Det bliver hyggeligt. Det skrev jeg vist også i går.

Nu ringer René!

Ses

Ingen kommentarer:

Send en kommentar