Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 18. oktober 2012

City of dreams. Eller noget.

Jeg har fået min jakke i dag, og jeg kan godt passe den. Men... Det er ikke sådan en jakke med uendelig plads, you know? Jeg vil mægtig gerne eje den. Hvis jeg ikke sådan rigtig kan bruge den nu - så gemmer jeg den, til jeg har tabt mig. Det drejer sig om 4-5-6 kg. Dem kan jeg sgu godt tabe relativt hurtigt. Men jeg har endnu ikke besluttet mig for, om jeg beholder den. Jeg kan jo, som sagt, godt passe den. 

Julebrevenes design er i hus, nu skal de bare produceres. Det kommer til at tage tid, for de skal jo laves med håndkraft, og jeg har faktisk kun lidt over en måned. De fleste af brevene er på over 1 A4 side, og siderne er mindre, nu hvor designet er færdigt. Sidste år krøllede jeg noget  papir, krøllede det ud igen, lagde det ned i vasken, som jeg havde puttet meget stærk kaffe ned i. Så tørrede jeg dem med en hårtørrer og skrev på dem, brændte kanterne lidt og rullede det sammen og lukkede det med silkebånd, og puttede det ned i en æske fra posthuset og sendte den ud til de 15 mennesker, der skulle have julebreve. Det, der er med det, er at de jo alle sammen er forskellige. De er ikke ens. Selvom de ikke skal sammenlignes, så er de alligevel ikke ens, for det er kedeligt for mig. Jeg har skåret kraftigt i antallet, men er kun nået ned på 13. Men sådan er det jo bare, altså. I år har jeg selvfølgelig fundet på noget andet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar