Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 19. oktober 2012

Se den liger

Jaja. Halv tre om natten, og jeg er i gang med at lave mad. Jeg er overdrevet sulten, det er René også. Så jeg laver lige en lille, let pasta-ketchup-parmesanost-ting og håber det ikke ligger for tungt i maven. Vi skal op senest klokken 8:30-9:00 i morgen, og jeg burde være gået i seng for længst. Men... Det er ikke altid verden fungerer sådan. Og - derfor laver jeg mad nu, sidder lidt og går i seng. Ganske enkelt.

Er I mon klar over, hvor stor en liger er? Det er voldsomt, altså, jeg er dybt fascineret af den, der er vist i denne video. Til dem, der ikke er en ørn til engelsk, er det en en parring mellem en hanløve og en huntiger.

Jeg er altså bare ikke træt, men jeg burde gå i seng, og så ordne resten i morgen tidlig. Jeg synes at det er uforsvarligt at blive oppe længere, når jeg SKAL være oppe senest 1 time, før hun kommer - dvs. jeg skal være oppe og parat klokken 9:15. Og når klokken er 3... Damn. 

Konklusion:

Jeg skal se at få min røv i seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar