Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 23. oktober 2012

Hvad koster et stykke med glad på?

Jeg er faldet. Faldt i køkkenet. Kramper. Mine ankler... De er ømme igen. Det er altså ikke optimalt. Jeg havde lidt småondt i går, efter vi kom hjem fra vores sædvanlige aften (den dobbelt så lange) gåtur. Men jeg tænkte "Naarh... Det er væk i morgen." Og det var det også. Indtil jeg skvattede i køkkenet. Men jeg nåede da at opleve 20 smertefri minutter. Det er sgu da bedre end ingenting!

Der sker ikke noget her. Kurt kommer her i dag. En af Renés buddies. Han er lidt ældre i det (dobbelt så gammel som René) men han er mægtig flink. Han skal have hjælp med noget computerstuff, og han skal aflevere nogle penge, han skylder os. Jeg har fundet en ting, jeg meget hellere ville have købt til René. Eller nej; en ting, jeg ville købe SAMMEN med den ting, jeg har købt nu, men René har sagt, at vi kan se på det, og at jeg må give ham gaven lige så snart vi har råd til det - det er næsten 1.000 kroner, nemlig. Vi har råd til det i både november og december, men det er bedre til næste år - f.eks. i januar eller februar. Jeg glæder mig allerede! Jeg burde ikke koncentrere mig om alle de gaver, når det er så dyre gaver, men jeg kan sgu ikke lade være... Jeg ÆLSKER at give gaver. Jeg elsker mange ting, men at give gaver, det er numero uno. At se folks glade ansigter når de pakker en gave, som jeg har købt uden et ønske fra de pågældende personer, det giver mig bare et kick. Jeg er meget begejstret for det. Derfor er det lidt irriterende, at jeg ikke kan få lov at købe det nu, så han kunne få den i bryllupsgave, eller lade mig købe den i december, så han kunne få den i julegave. Det går mig ikke meget på, men lidt. Lidt irriterende er det da. Det må jeg da nok indrømme. Især fordi jeg ved, at vi har pengene.

Jeg er heldig, for jeg pakkede medicin i går. Pyha. Hvis jeg skulle have siddet med medicin nu... Haha. Ikke en god ide, for selvom kramperne kom for en times tid siden, har jeg stadig krampetrækninger,  der gør at jeg taber ting - eller skubber. Min mus har været på gulvet 2 gange nu. Uha uha.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar