Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 28. oktober 2012

Besvær - for ingenting

Hamid kom, så og gik igen.
Al det besvær for 3 timer.
Hm. Vi havde regnet med det. Men vasketøj og computer...
Vi var oppe til klokken 3 i nat, for at klare det her.
René har været på stationen 3 gange i dag.

Jeg er ikke sur på Hamid. Virkelig. Det er jeg ikke.
Men helt ærligt.
Han giver skizofrenien skylden.
Hehe - han lider af hjemve.
That's it.

Men nu er klokken næsten halv ti, jeg er så fuckertræt og har megahovedpine. Det har jeg haft hele dagen - men jeg er jo nødt til at bide det i mig, når jeg ingen hovedpinepiller har. Jeg har det faktisk virkelig skidt. Det er ret hæsligt. Jeg skal måle mig i morgen. Hvor meget mon jeg har taget på? 

René og jeg tager en kigger på budgettet her om lidt, det er rart nok. Så er det nemmere at regne ud.

Damn, jeg har det dårligt! Min hjerne kører på overload, så det er godt, at Hamid ikke er her. Jeg er monstertræt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar