Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 14. oktober 2012

2 uger, 3 dage

Jeg har tre ting, jeg gerne vil starte med at beklage mig over.
1. Min hals føles som sandpapir
2. Sodavandet i mit krus er varmt
3. Det nye, kolde sodavand er frossen i bunden, fordi mit køleskab fucker med mig

Jeg har drømt, at en kælling blev ved med at skrive ondskabsfulde kommentarer til mine indlæg. Jeg vågnede faktisk fordi jeg var pissed off. Men den slags forsvinder jo hurtigt. 

Jeg elsker de her stille morgener, gør I ikke? Eller... Stille og stille... - med god, stille og rolig musik i ørerne, en lille lampe og så ellers bare jer selv og jeres computer? Jeg sidder og lytter til Pink Floyd igen i dag, jeg er stadig på "Shine On You Crazy Diamond" fordi den er så sindssygt fed, jeg lytter lidt til teksten, den er spændende og meget smuk. 

Jeg har lidt småhovedpine, men det er ikke noget særligt, faktisk. Jeg kan kun lige akkurat føle den. Om det betyder, at den er meget svag, eller om der ikke er noget derinde til at tage imod... Ej, okay. Jeg ved det godt. Jeg har en hjerne. Smerten sidder til højre, lige over øret.

2 uger, 3 dage. Yeah.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar