Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 31. oktober 2012

Førerposition

Halloween.

Dagen, som jeg hader, fordi jeg synes det er noget amerikansk pis, som er importeret fra USA for at de danske forretninger igen har noget at tjene penge på - som f.eks. Valentins dag. Jeg har netop undersøgt "Halloween", og der står følgende:

"I dag har de danske børn og unge taget halloween til sig. Den er et kærkommet festligt afbræk i et efterår, som ellers er mørkt og langt og uden folkelige højtider. Mange lidt ældre beskylder halloween for at være kommerciel og udelukkende importeret til landet for at butikkerne kan tjene flere penge. Det er sikkert sandt, men på den anden side har man også altid importeret skikkene og traditionerne fra det land, som man anså som det førende. Og her er der ingen tvivl om USA's førerposition i vor tid"

Hm. Jeg læst, at George W. Bush har udtalt "... as leaders of the free world..." Og ved I hvad? Jeg er virkelig træt af, at vi bare slikker USA i røven. "Uh, USA har fået en sort præsident. Så skal vi da have en kvindelig statsminister" - What the fuck? Det er sygeligt. Hvis USA ikke kæmpede i krigen mod Irak for tiden - så ville vi heller ikke være der. Vi slikker dem totalt i røven, og hvorfor?

HVORFOR???

(jeg behøver ikke svar, for jeg ved intet om politik)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar