Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

søndag den 21. oktober 2012

Dybt kedelig billedblog

Min første "lejlighed" var i mine forældres hus. Den lå i forlængelse af deres hus, men var en selvstændig lejlighed, med egen indgang, køkken og bad/toilet. Jeg sidder og mindes tiden, fordi jeg faldt over billederne. Jeg husker godt den dag, jeg tog billederne. Jeg havde ikke ryddet op, før jeg tog dem, og alligevel er der fuldstændig orden. Hvorfor jeg er end, som jeg er, ved jeg ikke. Men jeg tog billeder af lejligheden, fordi jeg syntes at det var spændende med min første lejlighed, selvom den ikke var "rigtig". 

Dette billede er en kombination af min entré og mit fjernsyn samt den fabelagtige orden, jeg havde på mine ting.

Fra modsat vinkel, så stuen således ud:

Til højre fra dette billede, lå det næste værelse, som var en kombination af spisestue og "arbejdsværelse".

Modsat denne fabelagtige skriveplads, var mit spisearrangement.

Mit køkken var ganske enkelt, det havde både komfur og køleskab, og der var masser af skabsplads.

Tilsidst var der mit badeværelse, som er taget inde fra brusekabinen. Min reol derude var totalt kællinge-stil med parfumer, hårprodukter, makeup og meget mere. 

Jeg har ikke taget noget billede af mit soveværelse. Men jeg elskede at bo der. Det var dog endnu federe at flytte hjemmefra, selvom min lejlighed næsten var på størrelse med den blå stue - kun en anelse større. Der har jeg heller ikke nogen billeder fra. Øv. Jeg skal huske at tage nogen herfra, inden vi får købt de møbler, vi gerne vil have.

Kedelig blog, jeg ved det godt. 
Jeg ved heller ikke, hvorfor jeg poster den.
Men det gør jeg nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar