Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 15. oktober 2012

Jordens placering?

Det dér Gud-halløj... Jeg tænker. Der er nogen tanker, der har sat sig fast i min hjerne, og som jeg ikke kan slippe. Altså; ikke som i "Jeg bliver kristen" men som i "I wonder how".

Jorden blev skabt ved "The Big Bang", right, og den ligger lige præcis i perfekt afstand fra solen, og den hælder lige de små grader, der gør at Jorden kan have årstider. Hvordan kan det lade sig gøre? Jeg mener... Der har ikke siddet en forsker og regnet ud, hvor Jorden præcis skulle være. Har I tænkt over det? Kender I svaret? Skriv det til mig! Jeg forstår det nemlig ikke... Jeg tror ikke på, at der er en skabning som "Gud", der har siddet og bestemt hvor Jorden skulle være for at ligge optimalt i universet. Men det er sgu da mærkeligt? Jeg tænker og tænker, men jeg kan simpelthen ikke komme frem til et svar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar