Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 27. oktober 2012

5-3

Dagens 5 statements:

Når man skal have overnattende gæster fra søndag til onsdag, skal man rydde op i god tid.
Man skal ikke undre sig over at Nikolaj Lie Kaas kan ALT.
Man skal ikke betvivle, at Mick Øgendahl er en genial mand.
Man skal glæde sig over, at jeg ENDELIG har haft overskud til hele opvasken.
Man skal ynke mig, fordi jeg har ondt i hovedet.

Dagens top 3 (musik)

3. Nik & Ras feat. Medina "Hvad sker der her"
2. Linda P. "Du' fand'me pæn du er"
1. Paw & Lina "Stolt af mig selv"

Dagens top 3 (over ting jeg har foretaget mig)

3. Jeg har opdaget cool sange.
2. Jeg har været i bad.
1. Jonna har været her.

Morgendagens forventninger top 3

3. Jeg skal have besøg af Hamid og Sara
2. Jeg skal hente en pakke på posthuset
1. Jeg skal spise en masse frugt!


(ja, og posthuset har ikke åbent om søndagen... )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar