Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 31. oktober 2012

Galaxy er ikke et firma

 Min telefon er kommet i dag. Jeg har købt en eller anden blå telefon. Jeg ved ikke, hvad det er for en, det er René, der synes at det er noget, der lige er noget for mig. Galaxy S3. Er der et firma, der hedder Galaxy? Jeg har sgu aldrig hørt om det. Er det mig, der er dum? Jeg søger lige på google.
Nåårh... Samsung... Pinligt. Jeg har oven i købet hørt om den. Igen: pinligt.

Jeg har fået betændelse i min tå igen, og det skal ordnes igen. Jeg synes at det er vildt irriterende, at der konstant går betændelse i. René siger at det er fordi jeg altid har strømper på - minus når jeg er i bad. Og ja, jeg er en af dem, der har strømper på, mens jeg dyrker sex. Jeg kan ikke have bare tæer, det kan jeg bare ikke. Turen fra badet og ind til strømperne er et mareridt.

Nu vil jeg se, om jeg kan ordne det selv, og kan jeg ikke det, må jeg smutte til en fodterapeut igen. Suk suk. Men sådan er det jo bare. Andet kan jeg ikke sige.

Nå, men øh... 20:11.. Måske der skulle fabrikeres noget aftensmad? Hehe. Jeg må hellere se at komme i gang!

Hav en god aften alle jer, som er ekstra cool netop i dag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar