Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 24. oktober 2012

Regnskaber - de skal jo ordnes

Jeg sidder med oktobers regnskaber. De skal jo ordnes. I denne uge har vi endnu ikke købt noget.Jeg forsøger at udvikle et system for 2013. Jeg synes ikke at det, jeg har her, er fyldestgørende. Det, jeg havde i 2011, viste alle ting, vi købte. ALLE ting. Ned til den mindste detalje. Men så kom jeg frem til, at det var for omstændigt. Og jeg udviklede dette system. Som jeg ikke er tilfreds med. Der er selvfølgelig noteret de første 42 uger af dette år, det er først næste års regnskab. Men jeg er blank. Jeg har ingen ideer. Jeg vil gerne have, at nonfood bliver nærmere uddybet, så hvis vi f.eks. har købt en dvd, så står der på nonfoodlisten, hvad det er for en dvd, og hvad den har kostet. Eftersom det kun er mig, der sidder med regnskaberne, kommer René ikke til at se de eventuelle gaver, jeg køber til ham. Jeg plejer nemlig at købe dvd'er til ham. Men mit nuværende system ser således ud:
Som I kan se, er det ikke et særligt fyldestgørende regnskab, og jeg bliver nødt til at ordne det. Og jeg må også definere "Skønhed" bedre, for under "Skønhed" står også ting som f.eks. toiletpapir. Og det vil jeg mene hører under nonfood, og ikke skønhed.  Men i hvert fald skal jeg have udviklet et bedre system. Jeg har bedt René om hjælp. Han har mange gode ideer - han er meget kreativ.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar