Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 30. oktober 2012

Flemming, Maiken & Kim

Jeg har købt en ny mobiltelefon i dag. Hm. Jeg ved ikke, hvad den hedder. Galaxy III. Galaxy S III, tror jeg. Men de har den ikke hjemme, sådan liiige pt., så jeg venter bare lidt. Jeg tror i hvert fald, at jeg har købt den. Nu må vi se. 

Jeg var hos KBJ i dag. Han sagde at jeg virkede frisk. Ej, hvor dejligt at få at vide. Det er jeg glad for, fordi folk altid siger det modsatte. Hehe

Ham naboen, der altid klager over, at vi larmer, sad og pissede på sig selv da vi kom hjem. Han sad på sin minicrosser og pissede, det dryppede ned på asfalten. Han falder konstant og slår sig på trappen, han vælter rundt og larmer som en gal. Og så klager han over os? Psh. Så René kaldte ham en  hykler i dag. Han har været meget venlig ved naboen, fordi vedkommende er en skleroseramt alkoholiker, men nu gider vi fandeme ikke at høre på hans klager længere. Flemming stod dernede, parat til at følge ham op. Flemming er noget nær 80 år, men det er altid ham, han ringer til, når han skal op i sin lejlighed. René kan ikke bære ham, og jeg vil ikke. Han pisser og skider sig selv fuldstændig halvt ihjel. Klamt. Jeg burde gøre det, men han insisterer på, at Flemming gør det. Flemming er hans redningsmand.

Jeg har ondt i mit... Luftrør? Spiserør? Ved det ikke. I morgen skal vi være i Kvickly klokken 10, det har vi aftalt med slagteren, fordi vi skal have en oksebov. Så vil han skære den ud til os, mens vi er der. Han er simpelthen så dejlig. Haha.  Men vi skal have købt alt ind i morgen, som vi skal bruge på torsdag. Så det bliver en rar dag - en rigtig indkøbsdag! Masser af hygge. Både med indkøb og med udfærdigelse af indkøbsliste. Aahh... En bryllupsdag er dejlig! 

René sidder og chatter med en TDC-telefonkonsulent (hedder det ikke det?) - det er hende, der har solgt os telefonerne, og nu sidder de og snakker om Renés moster. Haha. Han er nu dejlig, han får alle til at føle sig godt tilpas. Det er rart at have den slags "bedre halvdel" når man ikke selv er i stand til det. Haha

Men i al forvirringen nede i Kvickly, glemte jeg at finde ud af, hvad vi skal have til aftensmad. Damn. Det er hver eneste skide dag. Jeg ved bare ikke, hvad hulen jeg skal lave. Og nu har René snakket med "Maiken" i 15 minutter. Haha. Godt at jeg skulle SKYNDE mig at smøre madder til René, når han så ikke så kan spise fordi han snakker med Maiken. Nå, men jeg kan heldigvis slappe af nu, og skal ikke tænke på at ordne det om lidt. 

Om lidt bli'r her stille...

Haha - Kim Larsen knew what he was talkin' 'bout

Ingen kommentarer:

Send en kommentar