Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

mandag den 1. oktober 2012

Zonegran - hulk


Pyha... Sikke dog en dag! Jeg har ligget i sengen stort set lige siden klokken 9 i formiddags. Jeg startede morgenen med et rigtigt voldsomt epileptisk anfald, jeg har fået en mindre forstuvning på begge ankler, og mit hoved er totalt fuck'd. Ikke udenpå, men hovedpine, glemsomhed, lysfølsomhed... Og nu er klokken 22, 12 timer senere, og jeg har det stadig vildt dårligt. Men jeg kan ikke holde ud at ligge i sengen længere. Jeg har prøvet at sætte mig op et par gange, men jeg ender hele tiden i sengen igen. Jeg er startet på Zonegran i dag, og jeg er ved at græde, når jeg læser bivirkningslisten, og jeg HÅBER inderligt at jeg ikke rammes af nogen af dem. Jeg satser på det. Jeg magter det ikke, jeg er allerede gået i panik, og jeg har kun taget én pille!!! Jeg ved godt, at jeg er hypokonder, men det her overskrider mine grænser big time. Jeg kan slet ikke... Jeg har ikke grædt endnu, men jeg er tæt på det. Er I klar over, hvor lede de er?! ( Zonegran

Så oven i alle de lede følgeting, der kommer efter sådan et anfald, "skal" jeg nu bekymre mig over, om jeg mon får bivirkninger, jeg skal notere dem ned og sende dem pr. e-mail til neu.amb., og jeg MAGTER DET IKKE!!!

Det er ikke let at være ramt af en sygdom, hvor medicinen er rigtig led, uanset hvilket præparat, man tager, og samtidig skulle rode rundt med eventuelle bivirkninger...
 Dammit!

Just beam me up

Ingen kommentarer:

Send en kommentar