Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

torsdag den 4. oktober 2012

Indkøb


Jeg sidder og venter på René. Han er ude at købe ind med sin mor. Hun kommer for at hjælpe os hver 2. uge fremover. I dag er første gang. Det er jeg begejstret for, for vi køber ofte en hel del ting og slæber os halvt ihjel. Men nu tror jeg, at det vil blive en del nemmere. Jeg har ingen idé om, hvornår de kommer - men de har været væk i 2½ time nu, så mon ikke de er ved at være her?

Jeg har arbejdet lidt på min kalender til... ja, en af dem, der skal have en -jeg har lige færdiggjort den første, men kun med skrivefelter - der er stadig ikke datoer på, ej heller månedernes navne og de tegninger, jeg gerne vil lave er heller ikke færdige. Jeg ved ikke, om jeg færdiggør én kalender, eller om jeg laver skemaet til alle 3 først, og derefter udfylder det, der skal udfyldes. Det må jeg lige se på.

De er kommet, og varerne er båret op. Nu skal de bare lægges på plads! Jeg skriver senere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar