Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

fredag den 12. oktober 2012

Fluffy? No ...

Hej!

Ang. det der liveshow med Gabriel Iglesias, har jeg taget en øv-beslutning. Det går ikke. Mange mennesker + Rikke = katastrofe. I stedet for får jeg showet på dvd når det engang udkommer. Det fungerer bedre for mig - og for René. 

Jeg sidder og drikker lidt cola (X-tra cola light - oh hell yeah!) og jeg har vist lidt for tom mave, for jeg får sådan en småkrampe, hver gang jeg tager en tår. Derfor har jeg besluttet mig for, at jeg ikke drikker sodavand før vi har spist aftensmad.

Jeg skal have sat garnet og smukkeseret mig, for det er Kim & Majbrit aften i dag. Det er første gang, jeg skal gå SÅ langt, efter skandalen med det epileptiske anfald. Der er langt ned til Køge station, når man har ondt. Men jeg vil hellere derned, end at de kommer her. Casper og Cenneth SKAL nemlig med, og det er fint nok, mens vi spiser, men når vi har spist, begynder de at kede sig, og vi har intet, de kan lave, vi har ikke noget sted, de kan sidde, de kan ikke andet end at sidde og kede sig, mens vi andre spiser og hygger os. Derfor synes jeg, at det er bedre, at vi tager hjem til dem - og så er der jo også motion i det, fordi turen er så lang. Jeg er tilfreds.

Jeg glæder mig til middagen, for vi skal have mørbradgryde, og det smager mægtig godt. Vi er 6 personer, 4 af os er overvægtige (nogen mere end andre), og alligevel insisterer Kim på at putte fløde i sovsen. Man kan godt smage det, og det smager en smule for fedt. Han insisterer også på, når vi skal bruge dip, at vi køber cremefraiche med en fedtprocent på 38. Derfor må René og jeg købe vores egen cremefraiche, for den på 38% smager altså bare ikke godt.  Vi har prøvet at narre ham ned på 18%, men han kan smage det med det samme. Derfor bruger vi Cheasy 6%, som vi normalt gør herhjemme. Der er ikke rigtig andet at gøre, altså. Men der er MEGET fløde i den sovs. Det smager godt med lidt, men det bliver altså lidt for meget. Heldigvis skal vi have ris til, og de plejer at suge lidt af den fedtede smag.

René er kommet hjem med "Dishonored" - det spil, han har glædet sig til i månedsvis. Derfor er han lidt ked af, at det netop er i dag, vi skal hjem til Kim & Majbrit. Men han kan spille i morgen. Hele dagen, jeg kan godt selv gå ned og handle. Hvis jeg må. Hehe.

Jeg bestilte tøj i går, deriblandt en vinterjakke, som jeg absolut elsker. Målene passer ikke  - men jakken har samme størrelse, som den jeg allerede har, og de er købt samme sted. Jeg regner derfor med, at jeg kan passe den, og kan jeg ikke, ja, så må jeg sende den retur. Men den er hvid. Åh! Jeg har aldrig haft en hvid jakke før, det er vildt fedt. Og med pink detaljer. 
Den her jakke er af mærket áhkká og er fra Ellos. Den er simpelthen så smuk. Man kan selvfølgelig få den i flere farver - men den her er min yndlings! Jeg burde som sagt kunne passe den - man kan jeg ikke, kan jeg sende den retur, få mine penge igen og købe en anden jakke. Jeg er bare helt forelsket i den her. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar