Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

tirsdag den 16. oktober 2012

2013 på karton

Yeah... Det er blevet aften. Klokken er 21. Tid til aftenmedicinen. Jeg har tænkt mig at gå ind og arbejde lidt på kalenderne til familien Aa. Eller... Nogen af dem. Der er 6, der hedder det som efternavn, og så mig, der har det som mellemnavn. Min farmor hedder Jensen. Aagren Jensen. Nå, men det er kun de to Aagren'er, som kan kalde sig for mine forældre, samt min farmor, der får en kalender, som jeg så smukt har fundet på at lave. Totalt spild af tid, for de kommer ikke til at bruge den. Måske min farmor. Men... Ikke mine forældre. Så har jeg da i hvert fald lavet noget, og så sidder de ikke og tænker på dengang, de voksne også fik gaver.

Der er 2 små børn i familien nu, min brors unger, og de får selvfølgelig gaver. Jeg tror ikke, at Mark og Anja får gaver af min mor og vores far, men jeg ved det ikke. Men det gør jeg. Forholdsvis store gaver...? Under alle omstændigheder har jeg forsøgt at få dem til at lade være med at give mig gaver, fordi jeg ikke er et barn, men de hælder gaver ned i halsen på mig. Det kan være fordi, jeg er deres eneste fælles barn? Jeg ved det ikke. Don't know, don't care.

Og nu laver jeg en kalender.

Ses

Ingen kommentarer:

Send en kommentar