Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

onsdag den 17. oktober 2012

Ladies and gentlemen!

Consider me the duke as I dine in your dumpster

Goodmorning, ladies and gentlemen! Eller... God formiddag. Hvad man nu vil. 10:52 og jeg fryser like hell.

Jeg er sådan lidt småsulten, men jeg gider ikke at lave mad. Jeg er lige stået op, altså, jeg gider ikke at springe rundt. René skal vel også have mad, når han vågner? Han vågner om 5 minutter. For der vækker jeg ham. Han har sikkert sat sit vækkeur, men det må jo komme an på en prøve.

Hehe - jeg fik så ondt i maven i går, at jeg troede at jeg var i gang med at dø, så jeg smed alt, hvad jeg havde i hænderne, og gik i seng. Så min computer har bare stået tændt hele natten! Den var nået fra "ug" til "wh" i mediebiblioteket. Det er alligevel ikke superlangt, er det? Jeg ved det ikke.

Og nu har jeg kramper. Haha... Pillerne flyver om ørerne på mig. Nok ikke tidspunktet til medicin!

Ses

Ingen kommentarer:

Send en kommentar