Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 20. oktober 2012

335

Indlæg nummer 335 i dag. 
Ej. For det første har jeg kun skrevet dette ene indlæg "i dag" eftersom det er over midnat.
For det andet, skrev jeg vist  4 indlæg "i går".

- Jeg vil indskyde, faktisk, at jeg oplever bivirkninger ved Zonegran. Ellers er jeg bare  "heldig". Men normalt når jeg spiser, øser jeg mad op på min tallerken og spiser det som en normal person gør. Ganske almindelig størrelse portion, alt efter hvad jeg kan se, når jeg spiser sammen med mennesker som ikke er overvægtige (hvis I troede at jeg spiste mere). Men her den sidste... Hmm... Nok de sidste 2 uger, har jeg efterladt mad hver gang. Uanset hvornår og hvad jeg spiser, bliver jeg lynhurtigt mæt. Altså; vi taler om at jeg spiser et æble, og når jeg har spist 3/4 dele, er jeg så mæt, at jeg ikke kan spise mere. Det er ret vildt, for sådan har det aldrig været før. Men det er sådan set cool nok, så længe jeg stadig får mad indenbords. Og det gør jeg. Bare ikke ret meget. Men jeg har tilsyneladende ikke brug for ret meget, så hva' fa'en.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar