Held eller uheld - men folk klikker rent faktisk på rapoulsen!

lørdag den 13. oktober 2012

"Shine On You Crazy Diamond"

"Shine On You Crazy Diamond"... En af de bedste sange nogensinde.  Jeg er vild med den, lytter til den nu. Deres forsanger, Syd Barrett, blev skør af for mange stoffer, hjernen blev fuldstændig brændt af, og han var indlagt på et psykiatrisk hospital i mange år. Som i "mange, mange, mange år". Denne sang handler om ham. Det er Roger Waters, der synger, men det er i Pink Floyd tiden, så jeg vil kategorisere det som Pink Floyd, og ikke kun Roger Waters. 

"Remember when you were young? You shone like the sun. Shine on you crazy diamond. Now there's a look in your eyes, like black holes in the sky"

Jeg har været lidt skør i dag, René siger at jeg været det i et par dage, og det skal jeg ikke kunne sige. Men i dag har jeg i hvert fald. Og så har jeg fået blommer. Lækkert nok. Jeg overvejer faktisk, om jeg skulle lave frikadeller til aftensmad, for det er meget, meget lang tid siden vi har fået det sidst - omkring ½ år. Så jeg tror at jeg vil lave det i dag. Yes sir.

Men jeg har været med nede og købe ind i dag, så jeg har da fået bevæget mig. Det føles godt. Det er alligevel et godt stykke vej. Men når vi går og snakker og har det rart, lægger jeg ikke mærke til længden og smerterne.

Og hermed laver jeg mad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar